Artikler om: Avansert
Denne artikkelen er også tilgjengelig på:

Feilsøking og logger

Vi prøver å minimere dataene vi samler inn fordi det ikke er våre data, og vi har ikke den forretningsmodellen. Men det kan gjøre feilsøking noe vanskeligere, derfor skriver vi denne artikkelen.

Hvis du får en feil når du prøver å sende en eller flere ordre, kan du alltid gå inn i loggene for å sjekke hva som skjer.

Gå inn på: WooCommerce -> Status -> Logger -> og velg riktig logg fra rullegardinmenyen.



logistra-robots-consignment - Logger for når du sender én ordre

logistra-robots-bulk - Logger for når du sender flere ordre samtidig

logistra-robots-freight-method - Logger for beregning av fraktkostnad for fraktmetode.

logistra-robots-picklist - Logger for oppretting av plukkliste.


Alt er datert og tidsstemplet slik at du kan finne de riktige loggene.

Oppdatert på: 06/06/2024

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!