Artikler om: Avansert
Denne artikkelen er også tilgjengelig på:

Oppdater transportavtaler

Har du fått en ny transportavtale eller transportprodukt så kan du oppdatere dine avtaler i Woocommerce.

Gå inn på Woocommerce -> Innstillinger -> Logistra -> Fraktmetoder og Fraktprodukter

Dersom en valgt transportavtalene (leveranse) for en fraktmetode er "markant" endret vil fraktmetoden ikke lenger peke til transportavtalene lenger. Derfor kan det være greit å ta et skjermbilde av oppsettet du har nå for å sjekke at det stemmer etter du har oppdatert transportavtaler.

Trykk så Oppdater transportavtaler fra Logistra



Den vil så hente og lagre disse. Når du får bekreftelse på at det er lagret er det greit å laste inn siden på nytt (f5) så helt sikkert bruker siste data.

Gå så over relasjonene dine og se om alt stemmer.

Oppdatert på: 06/06/2024

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!